Marraskuun pimeys ja valo


Marraskuu alkoi lupaavasti: 
napakka pikkupakkanen ja aurinkoa. 
Näitä päiviä lisää, kiitos!

Tosin heti seuraava päivä oli suhruista kosteutta.
Masentavaa. 

Meidän perhe ajeli Itä-Suomessa sukulaisissa
ja piipahdimme Kouvolan Veturissa. 
Clas Ohlsonilta tarttui mukaan varustetta marraskuuta vastaan: 
tuoksukynttilöitä ja ikkunavaloja.
 
Tänään olen nukkunut kahdet päiväunet. 
Olen niin valmis talviunille.

Kommentit

  1. Iik, ei ihan vielä! Mulla on vielä tsiljoona istutettavaa ja ajattelin käydä huomenna Kauppilasta hakemassa lisää ;-) On hyvä, jos istutuskausi on niin pitkä kuin mahdollista...

    VastaaPoista
  2. Mä taas oon fiiliksissä, kun sataa ensilumi ja peittää kaikki vanhat lehdet alleen. Keväällä sitten on taas intoa täynnä valmiina uudistamaan puutarhaa. Mä oon onneksi jo saanut kukkasipulit maahan, joten sen puolesta talvi saa tulla.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti