Sisustussuunnitelmia


Minun on pitänyt jo useamman päivän käydä kirjastossa,
mutta ilmeisesti se on liian lähellä kaupunkiasuntoa.
Tänään kolkuttelimme pääkirjaston ovia,
mutta puolituntia liian varhain.

Olisin halunnut lainata sisustuslehtiä.
Olen aina pitänyt joululehdistä,
mutta sisustuslehdet eivät ole kuuluneet valikoimiini.

Onneksi sain dyykattua lehtikeräyspisteeltä pari naistenlehteä
kovimpaan kaipuuseen.

Remonttimme etenee ja ajatukset vaeltelevat jo kohti
valmistuvaa kotia.
Seuraavia asioita olen haaveillut kotiimme:

Kristallilamppu eteiseen.
Koristereunainen peili vessaan.
Valkoinen naulakko keittokomeroon.
Vaaleanharmaat kuviotapetit olohuoneeseen.

Pieniä kivoja juttuja, joita olen löytänyt sisustusblogeista.
Laitan kuvia sitten,
kun olemme niin pitkällä.
Toivottavasti kuitenkin ennen joulua.

Kommentit

  1. Voi että, ihanaa kun pääsee sisustamaan! Intoa ja iloa siihen!

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia! Onneksi tässä on remontin tiimellyksessä vielä runsaasti aikaa, niin saa rauhassa pohtia sisustusasioita ja kierrellä väri- ja tapetointiliikkeissä.

    Nyt täytyy tosiaan pitää huolta siitä, etten innostu ostamaan kaikkia löytämiäniä ihania tavaroita vaan ostaminen lähtisi oikeasti tarvepohjalta. Muuten meillä on kohta jälleen talo täynnä tavaraa, jotka pölyttyvät nurkissa.

    Mutta on tämä aika hienoa! Olen niin pitkään haaveillut remontista ja tässä se nyt sitten on :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti