Olen kesäarvonnan onnellinen voittaja

Tänään sain lukea aivan loistavia uutisia! Olen nimittäin voittanut Bloomingville-riippumaton Saaripalsta-blogin arvonnassa. Saaripalsta on eräs blogeista, joita säännöllisesti seuraan. Blogin ihanat, kesäiset kuvat ja saaristolaiselämä kiehtovat minua. Ehkä joskus vielä itsekin pääsen saaristoon asumaan.

Voittamani riippukeinu on Saaripalsta-blogin kirjoittajan Elsan lempituoli-nettikaupan valikoimia. Olen todella onnellinen lahjastani, sillä juuri tänään viimeksi totesin miehelleni, miten ihanaa olisi saada riippumatto.

Vaikka kesälomani viimeisiä päiviä jo viedään, niin ehdin vielä hyvin rentoutumaan uudessa riippukeinussa ennen syyssateiden saapumista. Nyt minulla on vielä sopivasti kesälukemistakin lainattuna.

Kommentit

  1. Onnea Riippumaton voitostasi!. Tulin lukijaksesi, sinulla on taito tehdä kakkuja kauden herkuista. Tuo porkkanakakku on yksi minunkin favoreteistani. Tervetuloa tutustumaan Männikölle. T maiju

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia onnitteluista Maiju! Ja tervetuloa seuraamaan blogia. Tulen mielelläni vastavierailulle :)

    VastaaPoista
  3. Sattumalta eksyin tänne ja löysinkin vanhan tutun. Käynpä jatkossakin katselemassa kuulumisia ja inspiraatiokuvia puutarhasta.

    VastaaPoista
  4. Hei Virve! Kiva kun laitoit viestiä. En olekaan kuullut sinusta aikoihin. Tuttava vuosien takaa on aina iloinen yllätys! :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti